keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Vapaapäivä!

Moikka!:)

Tänään on siis mulla ollut vapaapäivä ja on kyllä tosi rentoutunut ja energinen olo ja onneksi onkin, sillä huomenna olisi luvassa 12.5 tunnin työpäivä, huh! Mutta se on huomisen urakka se!
Päiväni oon kuluttanut mm. nukkumalla paljon ja käväsimpä kävelylläkin, kun oli niin ihana ilma. Mun päivän tavoite oli käydä korjaamassa kaulakoru, mikä tuli mulle ennen ystävänpäivää postissa (mun myöhäinen joululahja!!) ja meni rikki parissa päivässä, siis se ketju. Kuitenkin aamulla mun mies heräs tosi kipeenä, joten eipä se matka sitten onnistunutkaan :( Myöskin kuvia piti ottaa, mutta kuvaaja oli edelleen pipinä, enkä halunnut sitä ulos seisoskelemaan ja mahdollisesti sairastumaan lisää.

Eipä mulla nyt muuta sitten ole! Ainut asia mikä jänskättää, on se, tarttuuko tuo inha tauti mulle, ihankun tää loppusuoralla oleva flunssa ei ois tarpeeks.. Millähän mä torjuisin mokoman taudin?

Mutta hei, annan teille tehtävän! Antakaa pliis vähän postausideoita, että tämäkin blogi saisi vähän energiaa :) Ja kommentoijat ovat ihan kuolleet, saapi herätä pikkuhiljaa jo talviunilta!;)

Mokkis kiittää ja kuittaa, sekä toivottaa mukavaa iltaa kaikille!

3 kommenttia:

  1. http://seeneeddream.blogspot.com/2012/02/kiitokset-sinille.html

    siitäpä saa ottaa haastetta :D

    VastaaPoista
  2. Minä ainakin olen ihan kuollut, tähän sairauteen nimittäin. :D Kolmatta viikkoa peräkkäin ääni pois ja kauhea nuha. Ja lekurilla käyty, mutta on kuulemma virusperäinen niin ei voi mitään, jes. Mun aivot ei nyt leikkaa noiden postausideoiden suhteen... :( Palaan silti asiaan heti kun olen keksinyt jotain.. Yritän!

    VastaaPoista
  3. Elina: Kiitos, pitääpi väsätä. :)

    Marie: Voi raukkaa. :( Pikaisia paranemisia sinne!<3 eihän oo vaan se influenssa?:s Toivottavasti ei! Täälläkin jännittelen, millo muhun iskee tauti, kun mies on nyt 38-39 asteen kuumeessa kokoaika. :( Ja parane rauhassa, älä kiusaa aivojasi postausideoilla nyt ja tämä on sitten käsky!

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!