tiistai 28. helmikuuta 2012

Vapaapäivä, kukaan ei tarvitse minua tänään

Olipas ihanaa herätä tänään 9 ja todeta, että saa vielä nukkua ja uneksia makoiusia unia 11 asti, jolloin totesin, etten enää saa nukutuksi. Sain tehdä aamupuuron ja aamutoimet rauhassa dataillen vilkuilematta kelloa, että millon sitä pitää lähteä töihin. Kaikenlisäksi sai laittaa hiukset, mikä on ihan huippuluksusta kerran pariin viikkoon tehdä. ;) Se oli jopa niin luksusjuttu, että sali jäi tänään välistä ja nautin tunteesta, kuinka tupeerauksen havaitsee kokoajan kun sitä nykyään niin harvoin tekee.


Päivänasuki valitsin melko rentoiluasun eli Onlyn pöllöpaidan (<3), Micmacin farkut sekä lämpimät ja värikkäät villasukat! Mulla myös oli villaneule tuossa päällä, mutta ehdin nakata sen jo poikkeen ennen kuvanottoa. Harjoittelin muuten manuaalilla kuvaamista ja tämä oli paras kuva.. haha, ei taida olla lyhyt tie osaamiseen kuvata manuaalilla, mutta i can do it! Päätin tosiaan harjoitella Tanskun Nikonin D200, jospa se kuvausinto lähtis ja sitten oman järkkärin hankintaan!

Ihanaa muuten, kuinka sotkusta meillä taasen on.. ja mun hieno kuvausnurkka tossa oikeella on mun toista blogia varten tehty, haha :D Postauksen voit lukea tästä! Mutta hei.. mä lupaan nakittaa ton mun miehen siivoomaan ja mikäli en pääse seuraavanviikon ti-to Jyväskylään lupaan jynssätä sit jälkeenpäin vielä paremmin ;) Me naiset vaan yleensä ollaan parempia siivoomaan.. okei, ei saa yleistää! Tunnetteko te jotain siivoushullua miestä? Sen saa lähettää tänne siivoomaan, lupaan tarjota kahveet!

Nyt mä alan leipomaan pitsaa johon tulee luonnollisesti ruispohja :) Mä oon nykyään melko erkaantunu vaaleista jauhoista, tulee vaa ällöttävä turvotus päälle :( Mutta jos ruokailu- ja liikuntatottumuksistani haluatte lukea, niin sitten mun Kilot vs minä-blogiin, mihin tuo kuvausnurkka siis oli tehty :)

Huomenna mulla ois muuten tarkotus kuvauttaa tää mun kaulakoru, mikä käytii korjauttamassa :) Tänään sitä kuvailin manuaalilla, joten ne ei ollu kovin.. hienoja :D + ne oli RAW-tiedostona ja mun kokeiluversio RAW-tiedostojen avaajasta oli päättynyt, joten arvatkaa vaan tuliko raivarit ja luovutin asian suhteen siirtäen sen huomiselle.. 

Huomiseen siis, mukavat illanjatkot kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!