keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Tänään se tapahtuu!

Eli valmistun vihdoin ja viimein parturi-kampaajaksi :)

Juhla on vasta klo 15 Jyväskylän Paviljongilla, mutta oon jo hereillä kun piti siskon ehtii lakata mun kynnet...
ja luonnollisesti, oon tehny mun tukalleni jotain selkeesti huomattavaa ja koska se on myös mun luokkalaisillekkin yllätys, niin en kerro sitä vielä täällä, näette varmasti sitten huomenna, taikka ylihuomenna mitä oon tähän tukkaani keksinyt ;) Mun pitää myöntää, et pitkästä aikaa on tukkajumala-olo melkei ja oon suhkot tyytyväine mun tukkaa ;)

Mutta eipä mulla muuta!
Jos joku muukin valmistuu tänään niin onnea kaikille tasapuolisesti :) Mihi ammatteihin te muuten valmistutte? Vai onko lukio tänä vuonna tullut päätökseen?

ps. Mulla on 4 uutta lukijaa! Eli teitä on nyt 30, aika hurjaa!
Pistäkää uudet ja vanhatkin lukijat (anonyymeja unohtamatta!) vaa rohkeesti sitä kommenttia tulemaan, piristää kummasti päivää sellaset!

3 kommenttia:

  1. onnittelut valmistumisesta ! ♥ meitsi ei valmistunut, pääsin vaa kymppiluokalta wohoo. :D mut äite valmistu n. 2 viikkoa sitten kosmetologiks ja mun veli tänään media-assistentiks :)

    VastaaPoista
  2. Onneks olkoon rakas ja iso hali täältä sulle. <3

    VastaaPoista
  3. -d: Noni mut on seki hyvi :) Ja teillähä valmistu porukkaa!

    Nora: Kiitos pupuli <3

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!