keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

OHI ON!

Nyt se on ohi ja on aika levätä tunteroinen enneku lähtee kavereiden kanssa juhlimaan!

Tää päivä on ollut täyttä häslinkiä ja nukkuminenki houkuttais, sillä ollaaha sitä oltu jo pia 12h hereillä ja seuraavat 12h edessä..!
Aamulla varsinkin päivityksie jälkeen tuli kiire pakata ja suunnata kenkäkaupan kautta (koska korkkareissa ei ollu liukkaudenestogeelijuttuja!) kaverille duunaa tukkaa ja naamaa kuntoon.
Noh siellä kaikki meni onneksi hyvin ja samoin valmistujaistilaisuudessa ja mulle iskettiin kouraan päättötokari mun tutkinnosta :)

Tilaisuuden jälkeen käytiin syömässä perheen ja kullan kanssa jaja oon niin täynnä ruokaa ja drinkkejä (margarita ja nougatpirtelö<3), etten mä osaa edes kirjottaa selkeesti!
Loppuun vielä pari kuvaa ja kuten huomaatte: mun tukkajippo oli hankkia punaset klipsit ;) Klisit ei tosiaan ollu ton väriset kun ne ostin ja värjäys oli tuskaa, mutta siitä asiasta saatte kuulla tällä viikolla, tai sitten menee ensi viikkoon nyt tän valmistujaisviikon takia kun lauantainakin on se sukujuhla ja sitä enne pitäis siivoo ja leipoo jaja...
Mutta anywayyy tässä pari kuvaa nyt tältä päivältä webin kautta... :D

posee posee.. kukka perheeltä :3

mun rannekoru, jonka sain synttärilahjaks! Glitter, 15e!

Tältä näyttää Parturi-kampaajien oma lakki :)

ja vähän lisää posea..

6 kommenttia:

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!