maanantai 6. kesäkuuta 2011

Virallisesti työtön.

Mä tunnustan kyllä, että tuo otsikko ei todellakaan miellytä mua.Oisin mieluusti töissä, vaikka onkin tälläset helteet.Tai edes siellä koulussa!

Joka tapauksessa tänään mä tepastelin työkkäriin ja sain jo tälle viikolle henk.koht. ajan sinne, toivotaa et pian nappais ja saisin töitä! Kävin tänään myös hakemassa verkkopankkitunnukset sekä uuden ikioman läppärin ja kuullokkeet et pääsee taas lenkkeilemään iltaisin!

Rahaa noihin asioihin sain valmistujaislahjaks suvulta :) Nyt voisinki tökkästä tähän kuvat mun lahjoista, itse juhlapäivästä kerron seuraavassa postauksessa kuha saan mun poikaystävältä mun virallisen kuvan :)

Läppäri! HP G62

Mariskooleja :)

Japanilainen Teesetti!

KoKon kuppeja, kerään tätä sarjaa ;)

Aterimet! Tää oli iha super yllätys!

Kuullokkeet,nääki lahjarahoilla ostetut! Kawaiiii,ne?:3

Itelleni ostama lahja stipendilläni. Oli kiva värjäily nois..:D Nykyää siis nuo o punaset!

Siinä oli mun lahjat ja sitte tietty hirmune kasa ruusuja ja muita kukkia! Oon aika happyhappy noihin :)
Tosin,  Tansku teki mulle kakun ja sen ottaisin melkei sen lahjana mulle. JA isiltä on vielä tulossa leikkaus- ja muotoilusakset, veitsi ja niille säilytysvyölaukku, yey :)

Kakku omnom :3



Huomenna mä matkaan taas työkkäriin, sillä siellä annetaan työnhakuun neuvoja ja niitähä minä imen itteeni nii paljon ku vaan voin!
Huomiselle on luvassa myös parin tunnin rehkiminen salilla ja illallaha Tansku tuleeki tänne taas yöks :) <3

Nyt on kyllä kamala kriisi mitä puen huomenna! Taas luvattu tuhatta astetta.. Nuo mun uudet korkeevyötäröiset shortsit pysyy kyl jalassa ja tuo rusettivyö, mutta eihä tota melodica paitaa voi laittaa jos kerta taas menee työkkäriin.. vaikka kieltämättä tuo t-paita toimii todellaki tollee housujen sisässä. Kerranki siis löysin hyvän vaatekappalee kyseise paidan kanssa, koska se on nii huonon muotoinen ainaki mulla, ettei sitä viitti pitää "normaalisti"
Nyt mä kipitän pikkuhiljaa tuonne ulkoilmaan ja testaamaan mun kuullokkeita. Voi olla, että illalla vielä palailen ja höpötän mun juhlista, tai sitte kuulette niistä vasta huomenna.


ps. tervetuloa taas uudet lukijat, toivottavasti blogin sisältö miellyttää ja postausideoita otetaa aina vastaan (nyt ku kesällä työttömänä aikaa jopa kirjoitella blogia...!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!