tiistai 14. kesäkuuta 2011

Kerrankin arpaonni potkas!

Eli osallistuin facebookissa mainostoimisto Dekkon tykkäämis-kilpailuun, mistä oli mahikset voittaa ilmaisliput Jyväskylässä huomenna alkavaan Sataman yöhön, joka kestää lauantaihin asti.
Noh, mä sitten tykkäilin, vaikka mun arpaonni sano että turhaan, en tule näkemään petriä, apulantaa, tai mun lapsuuden idolia Antti Tuiskua, joka on kyllä vieläkin ihana!

Noh mites sitten kävikään? Dekkon sivuille ilmestyi seuraava päivitys

Ette voi uskoakkaa, kui meinasin hypähtää penkiltä, ja no, saada kyyneleet silmiin, koska mähä tuun näkemään Antti Tuiskun... jo huomenna!! Enkä oo ollu Antin keikalla aikoihin eli jes!:)                     

Mä otan huomenna kameran mukaan ja räpsin sitten kuvia :) Nyt mulla tosiaan ei ole mitään uutta kirjoitettavaa, paitsi se että eilen leikkasin hiuksia ja sain Simssin toimiin ja nyt mulla on siihen jo yks lisäosakin! <3
                                                                                                                                                            Mutta mukavaa loppupäivää kaikille:) Jos on lomaa, niin otetaan kaikki irti sadepäivistä ja rentoudutaan kunnolla!  Mä ainakin aion rentoutua siivoilemalla ja pelaamalla simssiä...                                                                                                                                                                                                                 

2 kommenttia:

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!