keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Kahmailu keskiviikko.

Tänään on ollu sikke kuuma, mut kuumuudesta huolimatta mun on tehnyt mieli mässätä vähä ja vähä lisää. Niimpä mun mahaa on uponnut tänään ruisleipää,jäätelötuutti ja hamppari sekä ranskiksia. Listanaha tuo kuullostaa yllättävän pieneltä, mutta kun miettii mitä on syöny ja ettei oo lenkkeilly tai urheillu nii... ew? Kesäkunto 2015 voidaa unohtaa ja tähtää siihe 2020 :D

Haluan kumminki huomauttaa, että hampparit ei ollu mistää mäkkäristä, vaan taiottii pihvit ite poikaystävä kaa naudalihasta ja sipulista sekä leipä oli runsas kuituista juustosämpylää :) Kasviksia sekä laitti majoneesia sekä ketsuppia ei saa unohtaa! Tosin, juusto oli arkijuustoa! Ransikset tehtii uunissa ilman ylimäärästä rasvaa :) (ja joojoo,en väitä että ei oo rasvaista :D mutta eipä uppopaistettu rasvassa onneksi sentään huh!)
Mutta kattokaa kui herkullisen näköstä ja oli muuten sikke hyvää! Jopa mun pikkusisko ryösti mun ateriasta puolet :D


Mä muuten pahoittelen sitä, ettei oo tältäpäivältä asukuvaa, koska mä oon vedelly kotona menemää ilman meikkiä, että iho rauhottus ja saattais ruskettua! Myöskään mun valmistujaiskuvia ei ilmesty tänne vieläkään, koska mä en oo niitä ehtiny sörkkimää muokkausohjelmilla :(


Tänä iltana ois muuten ollutkin ehkä aikaa, mutta mä saan sims 3 pian, joten voitte vaan veikata kuka leikkii yyber nolifea illasta ehkä jopa yömyöhään.. :)
Huomennakin on luvassa työkkäriä sekä siivoilua ja pitäis kengätkin löytää!
Onneksi viikonloppuna on aikaa :)

Nyt mukavat iltapäivän jatkot ja muistakaahan käydä nauttimassa säästä ja uimassa, josta tulikin mieleen, että mä nakkasin tänään talviturkin veks, jee! :)

Ps. Kelailin vaihtaa tuon linkin nimeä, koska sehän on aika ikävän pitkä varsinkin jos sen joutuu kirjottaa :/ Ehdotuksia? Oisko eemoyl@blogspot.com yhtään sen helmpompi? Musta se ois niin...tylsä ja mitään sanomaton :D Eli ehdotuksia luovilta ihmisiltä otetaan vastaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!