torstai 9. kesäkuuta 2011

Arse päivä ja new shoesss!

Iha alkuun mun on mainittavat, että tää päivä on ollut suurimaltaosalta täys arse (=ärsyttävä,tyhmä ect).
Oon ihan varma siitä, että nousin väärällä jalalla, koska olin jo aamusta täys hurrikaani!
Mun oloo ei helpottanu se, että tiesin mulla olevan menoa, eikä varsinkaan se, että olin nukkunu yön tositosi huonosti!
Työkkäriin klo 10-11 ja 12-13 sekä sen jälkeen siivousta ja treeniä, mutta ei yhtään aurinkoa. Kuka lomalainen olisi tässä vaiheessa iloinen?
Noh onneksi sitten piristyin keskustassa, vaikka tosin aamulla sitten vielä rikoin hyvän harjan... :D

Työkkärissä onneks meni hyvin ja sain jopa raflaruokaa siinä tunnin tauolla, namskis :)
Virallistenasioiden jälkeen mä sitten venailin että alkaisi Jooga kuntomaailmassa ja tylsyyteeni shoppasin itselleni kengät! (makutuomarina toimi tanttu ;D )

   
Spirit store, 49e
Aika söpöt, eikö? :) Musta ainakin on ja saatte varmasti vielä nähdä nää tulevissa kuvissa, oon nimittäi nii rakastunu, että voisin pitää näitä nukkuessakin! Ja kyllä, on hyvät jalassa :)


Mistäs muusta mä kitisisin? En oo ruskettunut ja siivoaminen on tyhmää.
No eikai! Kohta mä pääsen nörttäämään simssiä, tosin en koko yötä, sillä huomenna pitää hakea uudet sakset ja pääsen ehkä niitä heti testailemaankin ;)

Nyt mukavat illanjatkot kaikille ja ps! ne valmistujaiskuvat on tulossa.... mun piti muokata ne tänään mut BUM ne oli kadonnu muistitikulta :(

vaavit vol 2<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!