sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

mieli yhtä räiskyvä kuin ukkonen


Tuolla ukkostaa ja oon ihan varma, että se on yks syy mun kiukkuiselle, melkei sähköiselle mielelle, joka nostaa leppoisemmanki ihmise selkäkarvat pystyyn ja saa ne sähisemään mulle.
Mun äiti tosiaan on ulkomailla ja mulla on kamala YHäiti-olo! Ei mun pitäis siivota ja pyykata kaikkea ite, tai huolia riittääkö rahat ja vääntää ruokaa, sekä huolehtia et koira pääsee aina pissille kun haluaa, mutta semmonen ihminen mä vaan oon kun äiti ei oo kotona. Haluun pitää talon sitte nii siistinä mite se on ku äitikin on kotona eli ei mitää muruja keittiössä ja muutenkin joku järjestys kokoajan talossa.

Yks syy mun ärsytykseen oli tänään myös se tunne, kun tajusin että oon ollu aika yksinäinen. Tai no, on mulla perhe ja poikaystävä kokoaja melki vierellä, mutta mä oon kaveririippuvainen iha oikeesti. Ne on mulle ku huumetta ja en tosiaan voi elää ilman niitä ilman vierotusoiretta nimeltä ärsytys-epävarmuus-itkupotkuraivari.

Tänään olin siis jo käyny aika syvällä allikossa, siis mieleltäni. "oon yksinäinen ja täällä mä vaan siivoon ja kaikki unohtaa mut ja oon varmasti lihonnukki ja ikävä tanttua blabla". Aika angsista, vai mitä? Ja kaikki on yksinäisyyden ja varmasti ukkosen ansiota.
Onneksi mun ystävä Paula sano mun facebook-päivitykseen, missä halusin karata jonkun kanssa vaikka stadiin, että voisin tehä sen kanssa tänään jotain! Niimpa Paula tulee kahveelle tänään ja pelasti sillä mun päivän :)

Muutenhan tänään ei olis ollut mitään kummosta, sillä Minnan kanssa on turha kuvailla ukkosella (Näin muuten Minnaa ja Mikkoo eilen, kiitos teille, nautin päivästäni paljon :) <3) ja Ninnikään ei pakolla pääse tänne ku pitäis sen tukka leikkaa... mutta onneki tuli uusia suunnitelmia!


Nyt mä alan duunaa iha innolla tukkaa ja naamaa valmiiks tälle iltapäivälle! ( oon ollu 9 asti hereillä nii ehkä aikakin!)

Mitä te teette jos teillä on tylsää,surettaa ja tuntuu yksinäiseltä?

Alussa oli ja loppuun vielä kuvia Iitusta, mun koirasta, joka ei todellakaan oo moksiskaan ukkosesta!:D (eikä aurinkoisista kesäpäivistä :))


3 kommenttia:

  1. kun masistaa niin laitan sinkkarit pyörimään ja käperryn peiton alle!

    VastaaPoista
  2. mä istun koneella tai katon leffaa eikä auta oloon kyllä yhtää mut ei sitä oikee jaksa tollon muuta..... :d ja ihana iiiiiitu♥

    VastaaPoista
  3. Ano: ah, sinkkarit kyl piristää aina! Tuo keino on pakko laittaa ihan korvan taakse ja ostaa joku sinkkareiden tuotantokausi!

    Jennika: Niino, se on pääasia et jotai tekemistä keksii ja toivoo et se olo lähtee! Ja niin on! Vallan hurmaava hurtta! <3

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!