tiistai 30. elokuuta 2011

Joskus vaihtamalla paranee..

..vaikka vaihtaminen saattaa kauhistuttaa!

Mä oon kuitenkin kyllästynyt siihen, että olen totaallinen arkajalka, jopa ihan arkisissa asioissa, vaikka ei ehkä uskoisi!
Mulle saattaa tulla tuskanhiki uudesta paikasta tai vaikka esimerkiksi nyt meidän uudesta koulusta ja luokkakavereista! Tai työpaikastani jossa pomona on iskä!

Se on yks miinus kohta mussa ja haluun sen pelon pois, niin siis, vaihtamisen pelon.

Niimpä mä tein tänään tosi vaikean päätöksen: mä jätän mun turvallisen kuntomaailman vivianin taakseni ja jatkan matkaa kuntoporttiin. Molemmat ovat tarkoitettu naisille, joten pysyttelen silti vielä turvallisella alueella.. ehkäpä sitten joskus se sats tai elixia... ehkä!

Voi olla, että on virhe vaihtaa, mutta so what? Mitä mä uskallan tehdä elämässäni ikinä, jos en ota vastaan pientä riskiä, joka voi olla vaan hyvä juttu?
Oon kyllästynyt pelkäämään vaihtamista ja siksi haluan vaihtaa ja voittaa tätä outoa pelkoani.

Vielä siis kuukausi kuntomaailmassa ja vielä yksi PT tapaaminen ja sitten alkaakin uusi luku mun treenielämässä! Olen innoissani, mutta samalla myös peloissani.

Onko teillä joskus ollut vaihtamisen pelkoja? Miten olette siedättäneet itsenne pois kyseisestä pelosta?

Nyt hyvät yöt kaikille!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!