sunnuntai 28. elokuuta 2011

Moi moi mitä kuuluu?

No kiitos ihan hyvää, on vaan hirmuinen kiire arkena kun on koulu ja työt ja jos yhtään jää energiaa niin treenit. Syödäkki ehtii 1-2 kertaa ja hyvällä tuurilla 3 kertaa päivässä..hmh.. noh ainakin hyvällä tuurilla saa apri kiloo pois ennen hiihtoloman Espanjan-reissua! Voi kyllä, mä pääsen Espanjaan ja oon jo nyt ihan täpinöissäni. Oon käyny elämän aikana Ruotissa,Norjassa,Tanskassa,Espanjassa,Kanariansaarilla,Italiassa ja Thaimaassa, mutta ah Espanjan aurinkorannat, en tiiä mitään ihanampaa! Vieläkun meillä on aina siellä sama kämppä ja se on T niinkuin täydellinen! Sinne siis hiihtolomalla rentoutumaan, kyllä kelpaa :)

Mainitsin myös alkajakseen työt, eli kyllä, olen nykyään sihteerinä asunnonvälitysfirmassa :) Kaikkea konehommia, joka on aika puuduttavaa koulun jälkeen missä istutaan koneella, mutta silti aika mielenkiintoista! Saapa nämäkin daijut aivot jotain kehitystä.. hehe ...

Oon myös kokeillut viime viikolla kolmen päivän karppausta ja sama on edessä nyt seuraavan viikon ma-ke! Siitä kirjoittelen sitten lisää, kun aikaa on mennyt vähän enempi ja tonne toisen blogini puolelle, mutta mainitsimpa vain, jos jotakin kiinnostaa, auttaako semmone mihkään!

Mitä muuta on tapahtunut, niin oon ollu aika onnenmyyrä! Oon voittanut 3 palkintoa kahden viikon sisällä, mutta postausta tulee vasta seuraavalla viikolla, kun saan viimeisen palkintoni, joten malttia malttia ;) Nyt eilen osallistuin sitten specsaversin Suomen sähäkin silmälasimalli-kisaan, jossa on aika kivat palkinnot. Vielä tänään ja huomenna kerkiää osallistua eli hopihopi tuonne, jos on pokat päässä yyber cool. Ekaksi muistakaa ottaa vaan kasvo- ja kokovartalokuva!Oma kokovartalokuvani näkyy tossa oikealla ja tsädäm siinä teille muokkaamaton kuva samalla :)

Eilen oli muutenkin pientä kuvaussessiota Minnan kanssa ja tuli muitakin otoksia iskettyä ja ah, oon niin onnellinen kun omaan blogiin saan iskee itestäni niin monta kuvaa kun sielu sietää häpeilemättä.<3 Joten nauttikaa tai nariskaa: seuraavaksi on luvassa kuvia !







HAHA kärsikää hirveestä kuvaspämmistä! Tässä muuten esiintyy mun kaksi uutta hametta :) Niiteillä koristettu on spirit storesta ja tuo vähän asiallisempi on piecesin liikkeestä :)

Pst! Eilen oli mun pikkusiskoni sweet sixteen- synttäripäivä ja tänään sen kunniaksi söin älyhyvin äitillä ja sitte oli tietty kakkukahvit, nam! Onneksi spinningissä tuli hieman kulutettuja syötyjä kaloreita! T. nykyinen spinninghullu!

Ei mulla varmaan muuta! Koitan päivitellä useemmin jos alkaisin tottuu siihe et touhotan kokoaja et illalla 7 aikaa ois energiaa kun kotiin saapuu!

Se on moro!

5 kommenttia:

  1. aaivan ihana toi tiikeripaita! :-) mistähän se on?

    VastaaPoista
  2. sonjai: Löytyy carlingsista ja hintaa on se 30e vai olikohan 20e!

    VastaaPoista
  3. Samoilla fiiliksillä mennään, illalla on jo aika poikki eka koulusta ja sitten treeneistä. :D Kuitenkin koitetaan jaksaa! (: Hei ihania vaatteita ja kuvia! (:
    Ja se silmälasimallikisa on mun mielestä tosi kiva! :---D Itellä ei laseja ole, mutta monelle ne sopivat niin hyvin, että oon melkein kateellinen. xD Ainakin sun päällä lasit on upeet! :D Toivotaan parasta!

    VastaaPoista
  4. Marie: jooh..plaah..missäs se loma on haha:D
    No toiv. pia kroppa tottuu tähän menoo,eihä sitte mitää hätää ole.:)
    Ja voi kiitos paljon :) Laseista puheen ollen, mä metsästin noita mun omia pokia monta tuntia ja neljä liikettä tuli koluttua läpi:D Mut nämä sitten voitti.:) Ja toivon todella et voittais ees lahjakortin.. toiset lasit ois huippu juttu!

    VastaaPoista
  5. ihanan pirteet hiukset:!

    http://marriy.blogspot.com/

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!