perjantai 5. elokuuta 2011

Nainen joka inspiroi

.. ja kenen LAink-sarjaa rakastan! Moni arvaa varmaan tässä vaiheessa et kyseessä on Kat Von D!

En oikeesti tiedä ihanempaa.. tai no, kauniimpaa naista ja sen viskibassoäänikin on jotenkin niin ihana.
Tosin, kat vois olla hiuka kauniimpi ilman niitä tuhansia tatuointeja, mutta toisaalta ne pukee sitä naista älyttömän hyvin!


Aina kun katon Katin kuvia, tulee fiilis et mäkin haluun olla katu-uskottava rokkiämmä, etten minkää aikuisenolone, tai semmone jota vanhemmat ihmiset lähestyy ekana. Tosin tuskin otan koskaan tatuointeja näkyville paikoille nii mua vaan on helppo lähentyä.
Ja ei, mä en pystyis luopumaa mun pienestä sporttivivahteesta pukeutumisessa.

Joka tapauksessa, mun "räväkkämpää" pukeutumistyyliä ja ajattelutapaani inspaa just Kat!

Nyt muutama kuva tästä ihanasta naisesta. Enjoy <3


moi maailman täydellisin tukka <3




ps. tolla naisella on myös maailman täydellisin kroppa! (unohtamatta kasvonpiirteitä ja simmuja!)

2 kommenttia:

  1. Ei voi olla.. Itekki oon aina ihallu Katia, oikeastaan siitä lähtien kun ekan kerran sarjaa näin (öö.. oiskohan ollu 4 vuotta sitten..? Kuitenki olin vielä alakoulussa leikkimässä bratzeilla. :D) Juu, samat asiat itteäki kiehtoo kys. ihmisessä. :) Harmi vaan, että itellä menee se tyyli vähän eri suuntaan nykyään, mutta eii väliä, kauniita naisia saa aina ihailla. ;)

    VastaaPoista
  2. Marie: Mä rakastuin Katin tyyliin silloku näin sen sarjaa ekan kerran eli melki vuos sitte. Oon jopa LAinkin dvd-boxin kerran vuokrannu:D Ja mullaki tyyli ei oo iha yhtä rock.. ei tosiaankaa:D Tosin ainakun sen kuvia kattoo on siistii mennä ostaa joku epäsporttinen vaate jota on si helppo käyttää hienostelupäivinä tai illanriennoissa ;)

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!