lauantai 20. elokuuta 2011

Töitä!

Kerrankin jotain mainitsemisen arvoista mun elämässä, nimittäin isi soitti mulle eilen ja pyysi mua jelppaan sen yritykseen. :) Musta siis tulee kiinteistövälitys-yhtiön sihteeri! How cool is dat:D
Mulla on jo asukin valmiina: Vaalea toppi, korkeavyötäröinen kynähame ja sitten mun mustat nilkkurit.. okei, ehkä vähän nuorekkuutta luodaan mun nilkkureilla, muttakun ei nyt löydy tavallisia mustia korkokenkiä (ja ne pitäis kyl löytyä joka naiselta..)
Jokatapauksessa, oon aika intsinä koko asiasta!:) Maanantaina mulla on vapaapäivä koulusta joten mun työt alkaa klo 9.00 ja kattoo kauanko jaksan puurtaa.

Tämmöstä tälläkertaa! Mä koitan otella kuvia nyt tänään, pitäis tosiaan kuvata pari uutta jutskaa mitä oon ostellu.

Palaillaan ja kivaa viikonloppua kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!