keskiviikko 10. elokuuta 2011

minä ♥ suoristusrauta

Tänään taas tajusin taas kuinka paljon rakastan mun suoristusrautaa!
Se tekee mun houksista niin sileet ja kiiltävät ja tulos kestää koko päivän!
Mulla oli oikeesti tänään ihan täydellinen(okei almost täydellinen) tukkapäivä.. ja no.. tietenkään en ottanu kuvaa..
Ja jos jotakuta kiinnostaa, käytän ghd-rautaa joka on mun mielestä ihan paras!
Viikonloppuna vois kuvailla ja lupaan suoristaa tukkani ja mulla on jo ideaki miten sen kuviin laitan. Aah ihanaa kun näköjää syksyllä aina iskee inspistä inspiksen perään... jospa mä keksisin tähä pehkoo jotakin uutta tän syksyn aikana ;)

Mä oon tosiaa ny kouluineni ja kuntoilujeni takia nii menossa kokoajan, ettei tosiaa kuvia tullu otettua, eikä oikein mitään oo tapahtunut.. paitsi loppuun yksi note to self: älä enää lähde juoksulenkille äitisi kanssa joka on juoksut maratonin pari vuotta sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!