lauantai 13. elokuuta 2011

Ristiriitaista vaateinspiraatiota

Pitkästä aikaa mun tekee mieli ostella sitä sun tätä, mutta mulla on yksi ongelma. Ristiriitaisuus.
Melko hillittyä ja aikuismaista yhdistettynä rock/punktyylisiin vaatteisiin, unohtamatta sporttisuutta. Ginasta ja Carlingsista ostettuja vaatteita ja siihe vielä päälle stadium.

Mun tyyli on siis tosi sekalainen, mutta mä oon kääntymässä semmoseen vähän aikuismaiseen tyyliin.. vähän enemmän muotitietoisempaan.

Mä oikeastaan pidän siitä, että on erityylisiä vaatteita. Niikun eräs malli sanoi, että hänellä on ainakin 4 eri tyyliä ja pukeutuu aina fiiliksen mukaan, musta sen kommentissa ja tyylissä oli asennetta!
Ja uskon, että ajankanssa opin yhdistämään vaatteeni aika hienoiksi kokonaisuuksiksi!

Joka tapauksessa, mä pyydän ja anelen teitä kaikkia nyt iskemään hyviä nettikauppojen linkkejä! Mä saatan myös mennä Helsinkiin seuraavalla viikolla, eli sieltäkin saa ehdottaa hyviä kauppoja. Oikeastaan... kaikki käy! Kunhan ei mitään kamalan kallista ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!