keskiviikko 3. elokuuta 2011

Rento kesälook

Tänään herätessäni pystyin iloitsemaan siitä, ettei aurinko ollut pilvessä! <3
Mua etoo lukea monien blogeista, kuinka toivotetaan ihana elokuu ja syksy tervetulleiksi. Pyh, mä toivottaisin tervemenoa jos vaan voisin!

Aion kyllä varustautua syksyyn paksuilla sukkahousuilla ja sitten vaan ihan hamosilla sun muilla.. ainakin alkuun!

Tänää tosiaann en jaksanu mitenkään hirveesti panostaa itseeni, mutta koska on tullut hiuksia kateltua parisen päivää oli pakko tehdä jotain! Niimpä mä hyödynsin mun luonnonkiharaa ja suihkusta kun tulin niin kuivasin tukan pääalaspäin jolloin sain kivaa kuohkeutta ilman harjaa, ja siis toki luonnonkihara autto vähän siihen :) Tää on livenä paljon kivempi mut mun kökkö pokkari ei sitä näytä kuvissa... niimpäniin.. kuka lahjottaa mulle kivan kameran?

                                                       Toppi:     gina tricot
                                                       Jumpsuit: gina tricot
                                                        Vyö:       espanja
     "Näytetään oikein kuohkeilta kuvissa niin meitä ei ikinä leikata!" -hiukset

2 kommenttia:

  1. Ano: Kommenttisi järkevyys? Nenällenihän en voi mitään ja toisaalta,mä pidän siitä, vaikka se mielipiteitä jakaakin.:)

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!